Aanvragen Activeren

Persbericht: XXImo neemt klantenportefeuille failliet Mobility Card Services B.V. over

27 mei 2016

Den Bosch, 27 mei 2016 – XXImo neemt per direct de klantenportefeuille van Mobility Card Services B.V. (MCS) over. Door het onverwachte faillissement van deze partij dreigden de kaarthouders in de kou te komen te staan. XXImo start vandaag, vrijdag 27 mei 2016, met het overzetten van de services. De servicedesk van XXImo werkt aan een zo snel mogelijke overgang naar de dienstverlening van XXImo. Hiermee minimaliseert XXImo de impact van het faillissement van MCS op de klanten. 

De zakelijke kaarthouders van wie de diensten vanaf maandag 30 mei 2016 niet langer ondersteund worden door MCS kunnen per direct overstappen naar XXImo. Wie dat vandaag, vrijdag 27 mei 2016, doet heeft hiermee de garantie dat ze dinsdag 31 mei of woensdag 1 juni 2016 al een nieuwe XXImo-kaart in huis hebben. XXImo heeft de capaciteit en ervaring om grote aantallen klanten direct van een nieuwe kaart te voorzien, zodat kaarthouders weer ongestoord kunnen reizen.

XXImo is de onderneming achter de XXImo Mobility Cards, die forensen en zakelijke reizigers de mogelijkheid biedt om probleemloos te reizen met één enkele oplossing voor auto, taxi, trein, tram, bus, deelauto, OV-fiets en vliegtuig en ook om gemakkelijk te betalen voor parkeren, hotels en zelfs een zakenlunch. MCS richtte zich met name op het openbaar vervoer, maar kaarthouders maken desgewenst nu ook gebruik van het volledige palet van diensten en services van XXImo.

XXImo neemt in de loop van vrijdag contact op met alle huidige klanten en uiteraard kan iedereen met vragen terecht bij XXImo. Dit kan vandaag tot 21.30 uur via 0900-1980 of servicedesk@xximo.nl. De XXImo-servicedesk is ook in het weekend bereikbaar.

Patrick Bunnik, CEO van XXImo: “Bij XXImo willen we de impact van het faillissement van MCS voor de kaarthouders zoveel mogelijk minimaliseren. In zakelijke mobiliteit is continuïteit van groot belang. Wij zorgen graag voor een warm welkom voor deze bedrijven en hun kaarthouders.”

Over XXImo

XXImo, opgericht in 2011, biedt zijn gebruikers een digitaal platform aan waar ze alle vormen van zakenreizen kunnen plannen, beheren en betalen. XXImo stelt zich ten doel om mobiliteit gemakkelijk te maken – niet alleen voor de reiziger, maar ook voor de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de financiële verwerking van de uitgaven. XXImo biedt oplossingen bij het tanken, het factureren, het sharen van auto’s en fietsen en het betalen van wegentol en parkeerkosten en biedt gebruikers ook de mogelijkheid om op een vlotte manier het openbare vervoer of taxi’s te gebruiken en om vergaderzalen, hotels en vluchten te boeken. Alle transacties die via XXImo worden geregeld, worden op één gedetailleerde factuur vermeld, die de werkgevers kunnen gebruiken voor hun btw-aangifte. Klanten van XXImo kunnen online instellen waar en waarvoor de kaart kan worden gebruikt en uitgaven en regionale limieten per type transactie vastleggen. www.xximo.nl

Perscontact
LVTPR
Charly Lammers van Toorenburg / Marieke Duijts
Tel: 030-6565070
e-mail: xximo@lvtpr.nl

Terug naar overzicht