Aanvragen Activeren

Aanzienlijke besparingen op brandstof

16 februari 2015

Je moet er soms een tankstation voor voorbij rijden, maar de beloning is er naar. GGN, specialist op het gebied van creditmanagement, kan er over meepraten. De organisatie bespaart er tienduizenden euro’s per jaar mee.

GGN bezorgt vanuit 26 kantoren en een uitgebreid netwerk van incassopartners “alle diensten die nodig zijn om de waarde van klanten tot uitdrukking te brengen in betaalde rekeningen én om die klantwaarde te behouden”, aldus de website. “Van acceptatie, facturatie, debiteurenbeheer, incasso tot de inzet van deurwaarders. GGN heeft alles in huis”. GGN adviseert bedrijven ook bij de inrichting van processen met betrekking tot creditmanagement, traint medewerkers getraind, voert de processen uit en biedt tijdelijke menskracht voor opdrachtgevers.

Maar liefst 250 medewerkers van GGN maken gebruik van de mobiliteitskaart van XXImo. Dat zijn onder meer deurwaarders, aandeelhouders (participanten in het jargon van GGN) en accountmanagers. Ze werkten eerder al met kaarten van twee andere merken. Inkoper Kjell van Oosterwijk vertelt dat ze er bij GGN wel even tegenop zagen, maar de overstap bleek behoorlijk mee te vallen. “Omdat we graag kosten willen besparen, hebben we ervoor gekozen slechts bepaalde tankstations te autoriseren. XXImo biedt daarvoor een handige app. Daar zijn alle scherp geprijsde, toegestane tankstations gemakkelijk op te vinden.” GGN overweegt om de kaart in de toekomst ook in te zetten voor het openbaar vervoer.

Nu al wordt de kaart gebruikt om parkeerkosten mee te betalen. Ook hier geldt dat er fors wordt bespaard op kosten. “Hierbij gaat het echter vooral om verborgen kosten. Parkeerbonnetjes moesten tot voor kort worden gekopieerd of geprint, formulieren moesten ingeleverd en gecontroleerd. Waarna iemand van de administratie al die vaak kleine bedragen moest overmaken. We zijn daar helemaal vanaf.”

Terug naar overzicht